Warning: Attempt to read property "post_excerpt" on null in /home/u459114719/domains/sada-misr.com/public_html/wp-content/themes/sahifa/framework/parts/post-head.php on line 73

روجينا تروي إصابتها بسبع غرز في تصوير مشهد ” الفاينال ” في فيلم ” الفرح

روت الفنانة روجينا تعرضها لاصابة أثناء تصوير أحد المشاهد في فيلم ” الفرح ” والذي تسبب في أنها توجهت للمستشفى وتم خياطة الجرح بسبع غرز قائلة : كنت بصور مشهد ألفاينل ” في الفيلم وكان مشهد صعب أوي مع الفنانة باسم السمرة وزقني أوي وأنا خفيفة من غير قصد ساعة التصوير لم يزن بين قدرتي على إستحمال ” الزقة ”
تابعت في لقاء خلال برنامج ” كلمة أخيرة ” الذي تقدمه الاعلامية لميس الحديدي على شاشة ” ON” قائلة : ” نزلت بقوتي كلها على ” سن الكنبة ” وتحت عيني إتفتح حسيت بنار وقعدت اصوت وباسم فضل متخيل أن الصراخ تفاعل مع المشهد ”
أكملت :” فجأة الدم طرطش على الناس كلها أخدت سبع غرز تحت عيني والدكتور لحقني بسرعة وكنت خايفة أول مالدكتور قلي لازم خياطة وقلته : أنت مدرك أنت بتقول إيه ؟ خياطة تحت عيني ؟! .
وكضفت روجينا عن موقف زوجها الدكتور أشرف زكي قائلة : فوجئت وأنا لسه دايخة في البينج والخياطة بيقول للطبيب : لو سمحت تقدر تكمل تصوير بعد قد إيه ؟ كنا وقتها مصورين نص مشهد “الفاينال ” .. والدكتور رد عليه وقال : إنت بتكلم جد ولا بتهزر ؟ فرد مجدداً : ده إلتزام حدد الوقت المناسب .. فقال الطبيب تقدري تصوري دلوقتي لو انتظرتي لبكرة هيورم فرحت كملت فوراً “

عن محمد البحيري

شاهد أيضاً

دلال الصغيرة تطرح كليبها الغنائى قيراط جدعنة على قناة مزيكا

عدد المشاهدات 5371 15     كتبت: مروة جالي   طرحت قناة مزيكا أحدث كليبات …