Warning: Attempt to read property "post_excerpt" on null in /home/u459114719/domains/sada-misr.com/public_html/wp-content/themes/sahifa/framework/parts/post-head.php on line 73

شرين رضا عن الخيانة الزوجية :أنا بنت ابويا ووحشني أوي وعمره ماقلي على دور ليا وحش

قالت الفنانة شريين رضا أنها تعرضت للخيانة اثناء زواجها من صديقتها المقربة قائلة : ” قصة وجع كبيرة .. ورفضت أواجهها بده هقلها إيه ؟ ليه عملتي كده ؟
تابعت في لقاء خلال برنامج ” كلمة أخيرة ” الذي تقدمه الاعلامية لميس الحديدي على شاشة ” ON” قائلة: يوم ماحصلت الخيانة قررت أققطعها من حياتي تماماً ”
وكشفت انها فور الواقعة إنتهت علاقتها بزوجها قائلة : ” كان الموقف ده نهاية علاقتي بزوجي ”
ورداً على سؤال الاعلامية لميس الحديدي مشافتهاش تاني ؟ هل إتكسفت لما شفاتك ؟ قالت رضا : ” شفتها بس مابصتلهاش عشان أعرف هي مكسوفة ولالا ؟
مؤكدة أن الخيانة أمر لايحتمل قائلة : ” إحساس الخيانة صعب وليه أحس أني مش حاسة بالامان من جوزي أو صاحبتي .؟ المفروض أحس بالامان فين ؟ لو ماحستوش في بيتي هحسه فين ”
مؤكدة أن تجربة خيانتها من صديقتها لم تمنعها من إقامة علاقات صداقة قائلة : عندي صديقات كتيرة ولم تمنعني تجربة الخيانة من أن يكون لي صديقات اشعر معهن بالامان لاني ماقدرش أعمل في واحدة صاحبتي كده أصلاً ؟
واوضحت أنها لم تهتم بمعرفة اسباب الخيانة قائلة : مش مهم أعرف السبب هستفيد إيه ؟ النتيجة واحدة ”
وكشفت رضا أنها تتمنى أن تؤدي دور فلاحة أو صعيدية قائلة : ” مافيش دور ممكن أرفضه إلا لو عاملة نفس الشخصية في عمل تاني لكن نفسي أعمل دور فلاحة أو صعيدية بس صعب لان طريقة كلامي ماتنفعش ..بس ممكن أتعلم وأعمله . ومش ممكن أرفض دور ”
وحول والدها الراحل محمود رضا : ” وحشني أوي بشكل ماحدش يتخيله وأنا بنت ابويا وامي لاني بنتهم الوحيدة .. وابويا مكنش بيحب يظهر في الميديا وعمره ماقلي على دور لي وحش “

عن محمد البحيري

شاهد أيضاً

عنبة ومسلم يطرحان دويتو “أولاد مسك” إحتفالا بالعيد

عدد المشاهدات 5371 16     كتبت: مروة حسن   طرح كل من المطرب عنبة …