Warning: Attempt to read property "post_excerpt" on null in /home/u459114719/domains/sada-misr.com/public_html/wp-content/themes/sahifa/framework/parts/post-head.php on line 73

شريين رضا عن نور عمرو دياب :لم انصحها قبل خطوة الخطوبة لانها عاشت معايا التجربتين بكل تفاصيلهم

 

أكدت الفنانة شريين رضا أنها لاتنزعج من ظهور إبنتها نور عمرو دياب بشكل مكثف على ” السوشيال ميديا ” قائلة : ” بالعكس نفسي تبقى سعيدة لانها كانت خاصة جداً في حياتها ..الاكونت بتاعها على السوشيال ميديا مكنش عليه غير 500 شخص ماحدش يعرفهم ومش بتزود المتابعين “.
تابعت في لقاء خلال برنامج ” كلمة أخيرة ” الذي تقدمه الاعلامية لميس الحديدي على شاشة ” ON” قائلة: في مرة قلتلي ماما عايزة أخلي الاكونت بتاعي ” public “ مش “ private” ,ومبسوطة بده ”
واوضحت أن إبنتها تعمل ” بلوجر ” قائلة : نور شخصية بسيطة جداً في حياتها مابتحبش تلبس ” ماركات ” وده طبع أخدته مني أنا كمان مش بحب أتباهى بحاجة وأنا ست بسيطة فلما لقت أن ده مبدأها حبت يبقى هدفها كبلوجر مساعدة الناس إنها تروح البراندات البسيطة زي ” زارا ” و” أتش أند أم ” الي تمنها بسيط وشيك في نفس الوقت ”
وتعليقاً على خطبتها قالت : ” أنا سعيدة لما هيا تبقى سعيدة الناس كانت فاكرة أن أنا ضد الجواز .. أنا ضده صحيح بس لنفسي ..لكن هي لو عايزة تمر بالتجربة دي من حقها ”
وكشفت أنها لم توجه نصحاً لابنتها قبيل خطبتها من واقع تجربتيها كأم في الزواج قائلة : ” مانصحتهاش لانها شافت التجارب بتاعتي .. لكن هي دلوقتي مخطوبة خليها تجرب هتتجوز ولالا ؟ طول ماهي مبسوطة لازم تمر بالتجربة ”
وحول هوية خطيبها الاجنبي أوضحت رضا أنها لم تعترض على ذلك قائلة : نور عايشة بره بقالها عشر سنوات وبقت اجنبية صحيح مصر بلدها وكل حاجة لكن عشر سنوات هي فترة طويلة بعدت فيها عن كل الناس سواء عن اقرانها في العمر أو اصحابها فصعب أوي بعد عشر سنوات ترتبط بحد من هنا ”
أتمت : ” هي وحشاني أوي ونفسي تبقى جمبي بس عاوزاها تجرب وتبدا حياتها

عن محمد البحيري

شاهد أيضاً

عنبة ومسلم يطرحان دويتو “أولاد مسك” إحتفالا بالعيد

عدد المشاهدات 5371 16     كتبت: مروة حسن   طرح كل من المطرب عنبة …